وزارت آئی ٹی اور ٹیلی کمیونیکیشن آئی ٹی بورڈ کے قیام میں سندھ کی مدد کرے گی۔

وزارت چاہتی ہے کہ سندھ میں بھی پنجاب اور خیبرپختونخوا (کے پی) کی طرح ایک آئی ٹی بورڈ ہو اور اس سلسلے میں سندھ حکومت کے حکام سے ملاقات کے لیے ایک وفد کراچی بھیجا تھا۔ تین رکنی وفد نے محکمہ انفارمیشن سائنس اینڈ ٹیکنالوجی سندھ سے ملاقات کی تھی اور صوبے میں انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ کے قیام کے لیے مکمل تعاون کی پیشکش کی تھی۔

وزارت نے اپنی کوششوں کے ایک حصے کے طور پر کراچی کے لیے بھی ایک مفت سٹی ایپ بنانے کی پیشکش کی ہے جیسا کہ اسلام آباد کے لیے ہے۔

MoITT کے مطابق، یہ ترقی سہیل راجپوت (وفاقی سیکرٹری MoITT) کی گزشتہ ماہ چیف سیکرٹری سندھ کے طور پر تقرری کے بعد ہوئی ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ راجپوت ایک تجربہ کار بیوروکریٹ ہیں جو ایم او آئی ٹی ٹی کے مطابق سندھ میں آئی ٹی سیکٹر کے منصوبے شروع کرنا چاہتے ہیں اور ان کی تقرری کے بعد ایم او آئی ٹی ٹی کی وزارت اور حکومت سندھ کے درمیان رابطے تیز ہو گئے۔

وفاقی وزیر برائے آئی ٹی سید امین الحق کا تعلق کراچی سے ہے اور صوبے میں آئی ٹی کے منصوبے شروع کرنے میں ذاتی دلچسپی لے رہے ہیں۔ انہوں نے اس سے قبل سندھ کے وزیراعلیٰ (سی ایم) کو صوبے میں آئی ٹی منصوبوں کے افتتاح کے لیے مدعو کیا تھا اور مختلف منصوبوں کے حوالے سے خطوط لکھتے رہے ہیں۔

ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے سندھ اور مرکز میں متحدہ قومی موومنٹ (ایم کیو ایم) کے ساتھ اتحاد کے بعد اب وہ اور وزیراعلیٰ سندھ دونوں ایک پیج پر ہیں۔